söndag 21 augusti 2016

Mysig dag det blev...

Idag, söndag har varit en mycket härlig dag! Jag sov ut och efter frukosten tänkte jag lägga mig på balkongen och läsa men först fick jag hjälpa Micke med lite praktiska saker inför när han ska börja plugga och sedan ringde Linnéa och vi pratade i över 1 h. Det var så kul att prata med henne igen och  vi har alltid så mycket att prata om. 

Sedan kom Vjosa hem till mig och skulle hämta sina saker för hon har flyttat in i sin nya lägenhet nu. Kommer kännas lite tomt utan henne nu de dagar Micke inte är hemma. Men vi har bestämt att vi ska fortsätta umgås och sova över ibland när vi känner för det och våra män inte är hemma ;) Jag följde med Vjosa till hennes lägenhet och vi monterade ihop en sängram som hon hade köpt. Efter mycket om och men fick vi ihop den rätt och det blev mycket bra :) När vi var klara med sängen fick jag följa med Vjosa och hennes kille ut på Helgasjön och fiska lite och njuta av kvällssolen. Det var supermysig och första gången jag åkte båt på Helgasjön faktiskt. Vi åkte ut till slottsruinen och det var kul att se den från "sjösidan" ;)


         

         

Efter båtturen skjutsade de hem mig och jag åt lite och bara tog det lugnt. Nu har jag precis kollat på dubbelavsnitt på Solsidan och ska lägga mig och läsa nu innan det är dags att sova. Jobb i morgon och inget mig emot! Längtar till tisdag!

God natt och vi hörs ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar