torsdag 26 september 2013

Mysig tjejkväll :)


Då har Gülda precis åkt hem och jag borde gå och lägga mig. Jag som trodde jag började tio i morgon men såg på schemat att jag började redan åtta vilket innebär att jag måste gå upp ganska tidigt. Vi har haft en mysig tjejkväll hos mig idag då Micke åkte till Kopparberg tidigare idag. Tråkigt att vara ensam hemma ju så jag bjöd in Gülda :) Vi började med en tripp till Alvesta för att kolla upp var Güldas kommande VFU-skola låg och sedan åkte vi hem och kollade lite tv, snackade och kollade gamla bilder från vår studietid ;) Sen hittade jag även två filmer från när jag hoppade bungy jump på Helsingborgsfestivalen två år. Här nedan har jag satt ihop dem till en och vridit dem rätt då de innan var filmade på "högkant". 


Lite bilder på mig och Gülda genom åren:










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar