lördag 14 september 2013

Hos mamsen och papsen...

I förmiddags tog jag tåget mot hbg för att åka ner till mamma och pappa i Höganäs. Jag stannade någon timme i Hbg då jag hade några ärenden att uträtta... Ett var att snacka "skit" med mina gamla arbetskamrater på Gina. Var så kul att träffa dem och höra hur det var med dem osv.. :) 

Sen kom pappa och hämtade mig och när vi fikat lite tog vi på oss mc kläderna och körde ut en sväng med motorcykeln. Det var strålande sol och 19 grader varmt så det var en härlig åktur. Sen när vi kom hem var både syrran och mamma hemma :)



Ikväll har vi ätit gott och bara umgåtts hela familjen. Nu ska jag sova och vila upp mig inför morgondagen då jag och syrran ska hälsa på min kusin och sedan dra till väla ;)

Natti natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar