onsdag 11 september 2013

Ångest!

Jag mår inte bra av att gå i skolan har jag märkt!! Blir mycket mer lättirriterad än vanligt och har mest ångest hela tiden. Vill verkligen bara att denna termin ska vara över så jag får börja jobba. Vet dock inte om den första tiden som lärare kommer vara mindre ångestladdad men slipper iaf tentor och skit och man får betalt för det man gör! Det bästa av allt är ju att man får jobba med barnen. 

Helgen som var festade jag till det med Anna, Lina och Gustav vilket var mkt trevligt. Skönt att komma in i dimman och glömma skolan för en stund :) lördagen var dock inte så rolig...

En bild från i fredags. Jag och Lina :)

Har dock fått ett positivt besked i skolan och det är att jag ska ha min sista VFU på Östra Lugnets skola som ligger 2 min promenad från vår lägenhet :) dessutom ska jag få vara i en åk ett vilket jag även önskade :) så nu ser jag verkligen fram emot VFU:n!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar