söndag 29 september 2013

Härliga helg! Men nu är allt i sin ordningen igen :)

Denna helgen har vart pojkvänsfri då min älskling åkte upp till sina föräldrar och hälsade på. Det var så tråkigt att jag inte kunde följa med för jag hade verkligen velat det. Det var Kopparbergsmarken där i helgen och jag den hade jag gärna besökt och så hade jag så klart velat träffa Mickes familj igen! Men jag hade skola och jobb som satte käppar i hjulen denna gång tyvärr, så jag försökte roa mig på annat håll...

I fredags var jag hos Anna och Lina som bor på Campus och det vad sexparty som stod på schemat. Vi var ett helt gäng tjejer och hade mkt trevligt ;) Martina som jag pluggade bild med förra terminen kom upp och hälsade på (hon bor i Halmstad nu). I lördags jobbade jag fram till kl 16.00 och sedan var det bara att göra sig i ordningen igen för att dra till Campus och festa till det igen. Vi började som vanligt hos Anna och Lina och sedan drog vi vidare till Sivans. det var en riktigt trevlig kväll när vi väl kom in (stod i kö i över en timme) och vi dansade och hade oss. Vi hade även "sleepover" hos Anna och Lina så i morse hade vi en riktigt god mys-"frukost" med frallor, våfflor och kakor ;)

^Jag och Marre ;)^

^Jag och Frassarna posar ;)^

^Mysfrukost på G^

Idag när kom hem var det bara att sätta igång och städa hela lägenheten. Jag ville ju att det skulle vara fint när Micke kom hem. Efter att jag städat passade jag även på att fota lägenheten lite då jag ännu inte lagt ut så bra bilder på hur fint vi fått det. Allt är dock inte klart än då det fattas en gardin i vardagsrummet och lite tavlor och saker att ha på väggarna här och där... men annars är det mesta i stort klart. Jag märkte ju att det dock inte var så lätt att fota på ett bra och "rättvist" sätt så måste påpeka att de är finare i verkligheten ;) här kommer iaf bilderna:











I morgon skulle egentligen min sista VFU (praktik) dragit gång men eftersom de har studiedag så behöver jag inte komma, så jag börjar på tisdag i stället. Så i morgon ska jag försöka plugga lite och ta hand om älskling som är sjuk :( Måste också åka ut på lite ärenden... Nu måste jag sova. Natti Natti :) 

1 kommentar: