torsdag 12 september 2013

Mysig kväll

I eftermiddags när jag kom hem från skolan så bytte jag och Micke om och begav oss till Hissö igen för att vandra och äta middag i det fria. Tyvärr hade jag slut batteri på min mobil så det blev inga bilder tagna :( men det var underbart vackert när solen började gå ner. Vi åkte även över till Musön och gick runt den. 

Har glömt att berätta att jag köpte nya skor förra veckan när jag var på Samarkand med Gülda. Dom är skitsnygga, men idag när jag åkte till skola upptäckte jag att sulan släppt på vissa ställen och jag blev mkt ledsen. Så på vägen hem åkte jag inom Din Sko och visade det och fick då ett par nya. Hoppas verkligen att det var ett "måndagsexemplar" och att dessa håller bättre för jag gillar dem verkligen :)


Här är en bild på dem, inte så jättebra bild men man ser dem iaf :)

Efter att vi kom hem packade jag inför i morgon då jag åker hem och hälsar på mamma och pappa <3 sedan gjorde jag lite varm choklad med vispad grädde, vardagslyx!


Nu ska jag sova för bussen går kl 9.00 i morgon bitti :) god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar