tisdag 5 februari 2013

Vilken lättnad!!

Idag fick vi tillbaka vår sista tenta vi skrev i mattekursen. Den var inte rolig och jag hade knappt pluggat något till den. Har nog aldrig vart så nervös innan, trodde verkligen jag kunde få omtenta på denna. Men tji fick jag, det gick super och jag kan nu lägga matten bakom mig och fokusera på bilden! Vi har en hel del att göra i bilden nu, massa skrivuppgifter och analyser vi ska göra och sedan rit- och fotouppgifter på det. Men det är ganska roligt iaf. Roligare än att bara läsa i en massa tjocka böcker. Vi har ganska korta texter vi ska läsa och skriva reflektioner om. Så inget svårt men det ska ju ändå göras liksom. Ska snart börja på bildanalysen som känns lite klurigare dock. Man måste använda en massa konstiga ord i den som jag inte riktigt förstår så får se hur det går... :P

Nu ska jag sätta igång med plugget. Här kommer bilden jag ska analysera:

Grindslanten...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar