måndag 11 februari 2013

Underbar Helg!

Denna helg har verkligen vart härlig. Jag har vart ledig från jobbet och jag har SOVIT ut!
I fredags hade jag och älskling fredagsmys och kollade på gladiatorerna och farmen. I lördags var Emelie och Morgan här på middag och vi kollade Melodifestivalen och drack vin och sedan spelade vi lite spel. Tiden gick fort och de gick inte hem förrän vid kl 02.00. Så på söndagen sov vi ut ordentligt och sedan åkte vi och Emelie och Morgan ut till vår lägenhet och kikade. Det går framåt och fy fanken vad jag längtar nu alltså. Det blir nästan bara värre när man är där och kollar... Men vi är ju så nyfikna så kan inte låta bli!

Idag har jag skola 13-15.30 och sedan ikväll ska vi iväg och dansa. Vi buggar nu varje måndag med Sara och Anton om jag inte berättat det innan :) Det är kul, men det hade vart ännu roligare om man fick dansa med sin egen partner lite mer. Man går ju runt och dansar med alla.. och alla är inte så roliga att dansa med kan jag säga.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar