torsdag 14 februari 2013

Bakisdag...

Usch som jag har mått dåligt idag. Jag var ute igår med några tjejer från klassen och det var mycket trevligt, men idag har jag mått dåligt. Vaknade kl 11.30 och gick upp och skulle äta lite och plugga, men jag mådde så illa och huvudet bankade så jag fick gå och lägga mig igen. Sedan sov jag till kl 15.00 då min tvättid började. Så jag har inte fått mycket vettigt gjort idag men har iaf tvättat och ritat lite :)

I skolan är det kul och vi har fortfarande att göra men nu är det mer praktiska uppgifter än skrivuppgifter vilket är kul. Fast de praktiska brukar ju kräva lite mer tid men det kan det var värt tycker jag. Vi har ju även foto i denna bildkursen och jag tänkte visa några av fotona jag tagit. Vi har fått i uppgift att ta en bild till varje lektion och då får vi ett tema som bilden ska kopplas till.

^Första uppgiften hette "Ur ett annat perspektiv"^


^Andra uppgiften hette "Öppen, men ändå typ stängd^

 ^Tredje uppgiften var "Rörelseoskärpa^

^Och kort skärpedjup^

^Och fjärde uppgiften var "självporträtt, med fokus på ljussättning"^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar