onsdag 30 januari 2013

Ny kurs, nya tag...

Då har vi börjat en ny kurs och nu läser jag bild :) Vi har redan gått mer än en vecka och jag trivs verkligen! Vi är en liten grupp på 11 personer så vi har lärt känna varandra fort och det är ett härligt gäng!
Idag har jag även vart ute och sprungit med Sara. Hon drog med mig ut och fan vad skönt det var efteråt. Men det var kämpigt mot slutet. Blev ändå över 4 km. Inte dåligt för att vara första springturen sedan i somras typ :) 

 ^Första veckan gjorde vi masker i lera, den är inspirerad av ett porträtt av mig som en kurskompis ritade första dagen utan att titta på papperet^
 

^Början på min teckning där vi övar skuggor, alla linjer ska sedan bort, inte lätt det inte, speciellt inte för mig som aldrig gjort detta innan ;P ^

 ^En bild som vi gjorde genom ett grupparbete där vi inte fick prata med varandra och skulle göra ett porträtt^


Nu blir det sängen för i morgon är det seminarium som gäller ;) natti natti!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar