tisdag 15 januari 2013

Italien - Here We Come

Då var det bokat. Den 13-23 Augusti åker jag och älsklingen tillsammans med två kompisar, Sara och Anton till Italien på semester! Fy fan vad kul det ska bli och som jag längtar! Nu har jag mycket att se fram emot i vår/sommar, så när livet känns tungt är det bara att tänka på det.

Det blir så att vi flyger till Rom och hyr sedan bil för att kunna ta oss söderöver. Första målet är Napoli och sedan kör vi förmodligen över till Bari. Därifrån är det möjligt att vi tar färjan över till Montenegro och spenderar några dagar där innan vi åker tillbaka till Bari och sedan tillbaka till Rom för att spendera några dagar där och se på allt som finns att se. Låter som en bra plan tycker jag men vi har inte bestämt helt säkert än om det blir Montenegro också eller om vi stannar i Italien. Är ju ett tag kvar tills vi ska åka så vi har tid att fundera på det. Men kul ska det bli iaf!
 

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt! Jag skulle också vilja åka till Italien, framför allt Rom. Får bli en romantisk weekend någon gång ;) Och italiensk mat som är så gott!

    SvaraRadera