tisdag 3 maj 2011

STHLM!!!



Vill tacka Joanna och Ludde för en mycket trevlig helg i hufvudstaden Stockholm ;)
Var också underbart att få träffa Linné och Niclas och se deras fina lägenhet i Uppsala och fick även en god cider tillsammans med min gamla pluggkompis Christian :) Hann med en hel del ju, inte illa och kul var det! Nästa gång tar jag med min pojke upp för saknaden efter honom var ju förstås stor... Måste ju bara få skryta lite och säga att min pojkvän måste va världens bästa!! När jag klev av tåget i söndags mötte han upp mig och hade med sig röda rosor som han gav till mig. Jag är ju som ni säkert vet inte så duktig på att ta hand om blommor, så jag har hängt upp dem nu för att torka dem. Vill ju ha kvar mina första rosor som jag fått av en "man" ;P haha




^Soap bar i fredags i Stockholm^
Så rolig kväll det var!!




Igår började jag min praktik på en skola här i Växjö. Jag är i en årskus trea och de är så härliga. Har bara gått två dagar men känns redan som jag börjar komma in i det så smått och har redan börjar så smått på mina VFU-uppgifter vilka är en hel del. Bäst att börja så fort som möjligt eftersom vi bara har 4,5 vecka istället för 5 hela på grund av röd dag och klämdag. Så sista veckan kan jag i princip räkna bort... och första är mest för att lära känna min handledare och barnen. Men det ska nog gå vägen. Nästa vecka kör vi hårt med uppgifterna och lektionerna som ska hållas :)


Tyvärr kommer min blogg bli lite lidande eftersom jag har så mkt med VFU-n och skolarbete så får försöka hinna uppdatera på helgen mellan fest och umgänge med micke ;P

Så hoppas ni inte blir alltför besvikna på glesa inlägg..



Nu måste jag verkligen sova. Är sjukt trött och ska upp tidigt i morgon med. Upp 06.30 varje vardag, usch, inte van vid den rutinen :P

Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar