tisdag 26 april 2011

Skåne och Påsk :)

Efter en härlig helg i kopparberg var det dags att besöka mina päron nere i Skåne. Jag åkte ner på torsdagen och micke kom på fredag eftermiddag. Vi har haft 4 underbara dagar i Höganäs och Helsingborg med strålande sol varje dag. Jag visade Micke godbitarna av Höganäs och Hbg och han tyckte om det! Vi var bland annat i Mölle hamn, Arild hamn, Hbg city, Väla :)

Han fick också träffa min familj och även morfar och mina "plast" farmor och farfar. Alla tyckte så bra om honom och jag är så glad att jag träffat honom. Kan inte beskriva med ord hur mycket jag tycker om min Mikael <3

Vi shoppade också lite och Micke köpte en skojorta, ett par sokor, tre t'shirts och annat smått och gott. Måste också berätta att han kom med tre fina presenter. Fick ett par ursöta örhängen från guldfynd, en mugg som det står Susanne på och en förklaring av namnet och så (han har en likadan så han tyckte vi skulle ha varsin när vi äter frukost hos honom) och så fick jag ett fint ljus där det stod ja saknar dig och en fin dikt. Det ljuset ska jag tända när jag saknar honom när han är i england (hela dagarna alltså). Han är så underbar!!



Lite bilder från helgen:



^Myser i Hamnen^


^Mums med glass även för Lady^


^Kärlek^



^Glass i Mölle hamn. Lady fick också smaka :)^


^Klättring är inte min starka sida.. ;P^

^Micke var lite bättre... :P^

^Mys i Höganäs hamn^

^Mölle är fint!^






^Hemma hos päronen^


^Lady är med^




I morgon åker jag till STHLM!!!

Ska bli så kul att träffa Joanna, Linnea och Christian :)
Så nu kommer jag inte heller att uppdatera bloggen förrän jag kommer hem därifrån och har massor att berätta :)




1 kommentar:

  1. Det var trevligt och mysigt att fira påsk med er båda! Längtar till vi ses i sommar :) Puss!

    SvaraRadera