lördag 14 maj 2011

TråkigT!


Fick precis en insikt att till hösten kommer campus inte bli sig likt! :(
Jag kan inte ens tänka mig ett campus utan Cissi (och Johan).
Är så himla ledsen över att Cissi ska flytta härifrån!
Vem ska jag nu "tjejsnacka" med när jag behöver prata av mig?
Vem ska jag nu ringa när jag bara vill chilla en kväll?
Vem ska jag nu kolla efterlyst med?
Vem ska jag nu åka på vildsvinssafari med?
Vem ska nu ta initiativet till att åka till Ullared?


Jaja, är ju några veckor kvar tills terminen är slut! Tur det, får ta vara på den sista tiden jag har med henne här på campus!! Men jag hoppas verkligen att vi kommer hålla kontakten!! För hon är verkligen min första och närmsta kompis på campus. Hon är en underbar vän som ställer upp i alla lägen!!!

Cissi! Jag kommer sakna dig!!!!

:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar