måndag 23 augusti 2010

Växjö igen :)


Då har man hunnit landa lite i Växjö nu också. Underbart att vara tillbaka och nu med ny säng och allt. Blir att inviga den inatt här i växjö, har ju sovit i den hela sommaren hemma, men endå :P Vill tacka mina underbara föräldrar som körde upp idag och lämnade sängen och alla andra grejer som jag hade hemma. Det var en del vill jag lova. Lady fick också följa med, kul att träffa henne igen.


Annars idag började jag med att sticka till gymmet med Mogge. Det träningspasset har jag verkligen längtat efter! Såå jävla skönt det var (ursäkta svordomen) :P Nu ska det börja tränas vill jag lova. Efter träningen kom mamma och pappa och vi fixade med alla grejer. När det var klart stack jag och Cissi till stan och shoppade lite. Jag hittade allt jag skulle ha och även en extra klänning på rea, endast 99 kr, den hade kostat 499 kr, det kan man kalla fynd! Hittade också ett par jättefins skor som jag ska köpa på Onsdag när lönen kommit :P Var även och lämnade kläderna på donken, såååå skönt, kommer aldrig mer att ha sådana på mig iaf!!!


^^Det här var mogge innan på gymmet.. haha^^


Nu ska jag snart cissi och titta på fångarna på fortet och mysa lite :)

1 kommentar:

  1. Tack för "tacket" känns bra att du uppskattar det men det är klart att vi gör allt!!!! för dej och för att du ska ha det bra älskade dotter.Lady gillade utfärden mer än oss. Vägen mellan Höganäs o Växjö är tråkig men vi klarade det!!! Kram mama

    SvaraRadera