måndag 30 augusti 2010

En sen söndagsnatt.....



Det har snart gått ett år sedan jag först träffade dig
du betyder fortfarande så otroligt mycket för mig
jag kan inte riktigt ta in hur fort tiden har gått
och jag vet att du fortfarande inte har förstått
att det var du som tog mitt hjärta och fyllde det med ljus
lika snabbt som du krossade det och allting blev till ett brus
tårarna jag har fällt var för den du en gång var
och inte den du blev när du lämnade mig kvar
jag kommer aldrig att glömma, jag kommer aldrig att förstå
tyvärr så vet jag också att det aldrig kommer bli vi två!

2 kommentarer:

  1. jag tänkte samma om berra en gång men se var vi är nu! Galet förälskade. man ska aldrig aldrig ge upp hoppet min vän! en dag,... puss puss love you // jenny

    SvaraRadera
  2. Vacker, lätt att ta till sig. Far nu till Sthlm och ha kul o träffa lite söta killar. Tiden finns till för dej. Klart man inte glömmer, varför skulle man göra det!!!/mama

    SvaraRadera