lördag 14 augusti 2010

Sista dagen på jobbet avklarad.

Mina underbara Gina tjejer!! (-Eva)


Efter en stressig sommar med mycket jobb är det med blandade känslor jag nu jobbat sista dagen för denna gång på Gina Tricot i Helsingborg City. Jag fick en sista lite lugnare vecka innan en veckas ledighet nu drar igång. En sak som jag nu åter igen insett är hur mycket jag HATAR rea. Har ingen förståelse över denna hysteri bland folket. Nu blir det en "reafri" höst med plugg på schemat istället. Rätt skönt faktiskt, men det kommer ju märkas i plånboken med.


Det har varit en "skön" sommar med mycket jobb och lite festande och vänner, men det blir ändringar på det nu. Fest och vänner är det som gäller uppe i växjö, det vet vi alla :)

Jag vill tacka mina underbara arbetskamrater för denna sommar och jag säger inte hejdå, utan på återseende. Dock sker det ju lite förändringar nu på jobbet och det kommer inte vara så många av de gamla kvar till jul men vi håller kontakten ändå! Det ska jag se till! Fortsätt att kämpa nu tjejer och slit som vi gjort i sommar (minst sagt). Vi ses till jul och......mellandagsrean...*suck*






Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar