söndag 8 augusti 2010

25 års fest med maskerad :)

Igår var det då dags för den efterlängtade maskeraden som jag planerat långt i förväg. Mia fyllde 25 år och det var röj i Påarp! Det blev en super rolig kväll som verkligen uppfyllde mina förväntningar. Jag har alltid lika kul med mina fina Gina tjejer! Såväl som på jobb och på fritiden! Nedan har ni lite bilder från festen:


Fina gruppbilden på gina tjejerna ;)

Passar inte i blont.. blir blekare än blekast :P haha


Skaka rumpa.... :P


Fjortisarna ;P


Om jag inte hade haft kamran... ;P haha


Efter det fortsatte röjet i stan på cardinal... i min fina utstyrsel... haha


Nu är det bara 6 jobbedagar kvar innan jag få lite semester och sen drar plugget igång igen. Längtar sjukt mycket nu till att komma upp till växjö igen och träffa alla och ha lika kul som föregåeende läsår :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar