fredag 20 augusti 2010

Tiden går fort!


Idag var det hela 6 år sedan vi lämnade Skellefteå för att bege oss söderut. Den 20 augusti 2004 gick det stora flyttlasset från Brandellsväg i skellefteå till Orgelgatan i Väsby, Höganäs. Tänk vad fort tiden går, helt sjukt. 6 ÅR!!! Det tråkiga är att då vi flyttade hade vi två underbara katter med oss ner, nu har vi ingen kvar :'(


^ Detta är lite av huset vi lämnade ^


I samband med flytten skrev jag en dikt som ni kan läsa nedan:


Att flytta från sitt hem
där man har bott hela sitt liv
från Norrland till Skåne
är ett ganska stort kliv
saknaden jag kommer känna för Skellefteå är stor
från den tjugonde augusti
är det i Höganäs jag bor.


Nu ska jag göra mig i ordning för att sedan bege mej mot stan en snabbis. Sen blir det att göra fina naglar en sista gång för denna sommar hos Aleks :) kommre bli sååå fina:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar