söndag 15 augusti 2010

Underbar dag i Perstorp!

Idag har jag har en mysig dag i Perstorp och hälsat på min kusin Felicia, moster Ingela och lilla Lady som de passar nu när mamma och pappa är på semester. Jag och Felicia var ute på en riktigt härlig och lång ridtur med starlight och Felicias ponny Doneska. Hon är sååå fin. Ganska stark i galoppen men det gick ju fint eftersom jag hade ett ganska skarpt bett. Och Felicia rider så himla bra. Tänk att förr var det hon som såg upp till mig när det gäller riding och hästar och nu är det tvärt om :)

Efter ridturen och att vi fixat lite i stallet så var det middag hos Felicias farmor och farfar. Det var mycket gott och kul att träffa dem en stund. Sedan innan jag körde hem for jag inom morfar också. Jag vet ju inte om jag hinner träffa honom innan jul nu så vvar tvungen att säga hej och se hur det är med honom. Blev inte en alltför sen kväll men jag är trött nu iaf vill jag lova. Jag kommer sova gott inatt och vakna med lite härlig träningsvärk tror jag :P men det är det lätt värt!!! Nedan har ni några bilder som Ingela tog på oss när vi red inom deras hus:


Finste bilden då Doneska har öronen framåt, så typiskt bara att jag tittar ner just då :P men men :D

Så söta :)

:)






Jag måste bara berätta också att jag hade världens mardröm inatt. Drömde om någon jag absolut inte borde och jag var helt förtvivlad och grät nästan tills jag svimmade i drömmen. Fattar inte varför jag drömde detta... hoppas bara att det var en dröm iaf....vill INTE att den ska bli verkligehet!! usch!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar