tisdag 31 juli 2018

Vaaaarmt och sommaren fortsätter...

Sedan vi kom hem från Kopparberg har jag fixat lite i lägenheten och bland annat satt kakeldekor på kaklet i köket. Det blev faktiskt väldigt bra och jag är supernöjd! Mycket bättre än det fula rosa kaklet innan iaf :) Nu ska jag bara prova sätta dekorplast på bänkskivan med så får vi se hur det går och blir... Här kommer några före och efter bilder:








I denna värme så har vi skämt bort oss lite och ätit glass. Var bara tvungen att ta en bild på Vendela när hon åt glass igår och hade denna sköna stil då ;) den stora haklappen var välbehövlig vill jag lova :P haha


Igår var Micke ute och fiskade så då passade jag och Vendela på att åka med Johan och Alexander till Bergvik och shoppa lite. Johan tyckte att vi skulle köpa lite nya blommor både han och vi behövde det så planterade om de vissna blommorna i blomlådorna på balkongen och det blev riktigt bra faktiskt  :) får se hur länge dessa håller sig vid liv... haha


Idag tog vi också ett eftermiddagsdopp i sjön. Det är så jäkla varmt så det var tvunget! Men man blir ju lika varm direkt när man kommer upp i lägenheten igen så då vill man bara bada igen ... haha. 

I morgon är det 1?!?! vecka kvar till jag börjar jobba! SHIIIIT alltså! Det är jäkligt skönt iaf att micke är hemma med Vendela hela augusti så jag slipper tänka på henna med hämtning och lämning och allt vad det innebär också... Det tar vi sen när Micke åker till Bolivia och då kommer också Mamma och Pappa hit och ska bo här och hjälpa mig med sånt :) så det blir toppen så kan jag koncentrera mig på jobbet hela augusti och komma in i det lite utan att känna stress över allt annat :) Känner mig faktiskt riktigt redo att börja jobba nu, men också väldigt nervöst med allt nytt ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar