fredag 2 juni 2017

Mys med kusinerna idag...

Idag åkte jag och Vendela till Rydebäck för att hälsa på min syster och hennes döttrar. Det var första gången både jag och Vendela träffade det nyaste tillskottet i familjen Burman, lilla fina Sally. Var så kul att få träffa Ellen också. Hon är så duktig med de små och hon lekte lite med Vendela och vi gick även ut på en liten promenad till lekparken så Ellen fick gunga och leka lite medan de små sov en stund.

^Fina Sally och Vendela myser i babygymmet^



^Sally, Vendela och Ellen^



^Ellen och Vendela myser i Ellens säng :)^


^Jag myser med Sally, Vendela kändes plötsligt så stor :P^


^Stolt storasyster^

Ellen ville också fota lite så hon tog ett foto på mig och ett på Vendela, tyckte de blev riktigt häftiga... Här har ni resultatet:





Hoppas att Vendela sover gott i natt för hon har inte sovit mycket alls idag på dagen. Bara små korta tupplurer. Hon brukar i alla fall ha minst ett längre sovpass på ca 2h... Men inte idag..

I morgon kommer Anna, Andy, Ellen och Sally hit till Höganäs och vi ska åka till pannkaksladan och titta på djuren och äta pannkakor. Sedan ska vi leka, mysa och grilla hos mamma och pappa (mormor och morfar). Det blir mysigt. Saknar bara Micke och önskat han kunde vara med också ;/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar