lördag 10 juni 2017

Mys med föräldragruppen och Vjosa

I torsdags träffades vi för första gången utanför BVC med föräldraguppen. Vi har hos min granne så jag behövde inte gå så långt ;) Det var så kul och mysigt och hoppas vi gör det snart igen!



På kvällen hade jag en liten tjej som vägrade sova. Hon hade ingen ren pyjamas heller så hon fick sova i bara blöjan :) Det går ju bra det med! Till slut somnade hon kl 21.30... hon brukar somna vid 19 och vara jättetrött då.. Men hon tog en liten nap mellan 17-17.45 och sedan kom Vjosa förbi en sväng så kanske inte så konstigt att hon inte ville sova vid 19 då...


Igår åkte jag förbi jobbet och hälsade på och sedan åkte jag och Vjosa till Samarkand och shoppade lite och fikade och bara mös. Sedan åkte vi hem till henne och lagade god mat och tog en mysig promenad till stan i det härliga vädret. Vendela ville inte sova igår kväll heller men när vi gick ut med vagnen somnade hon direkt och sov sen som en stock :)


Vjosa kom förbi en sväng i eftermiddags med och då passade jag på att duscha i lugn och ro medan Vjosa busade och mös med Vendela :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar