söndag 5 mars 2017

Mysig helg med Farmor och Farfar...

I helgen kom Mickes föräldrar ner och hälsade på ända från Kopparberg. Det var så kul att ha dem här och det var över ett år sedan vi sågs sist! Alldeles för länge! Vendela fick äntligen träffa sin farmor och farfar och hon har varit på riktigt bra humör i helgen :) tyvärr kunde de bara stanna till idag då de måste hem och jobba igen, jag hade gärna haft dem här lite längre! Men vi får åka upp till dem snart till våren eller i alla fall i sommar! 
^Första mötet med farmor :)^

Vi fick också fina presenter. Vendela fick kläder från newbie och en liten leksak och jag fick också födelsedagspresent, presentkort på H&M. Tack så mycket hälsar jag och Vendela!


^Fina presenter vi fick från farmor och farfar :)^


^Vårt söta lilla charmtroll :)^

^Såhär glad är jag när jag bara får mysa med min dotter :)^

Idag åkte Micke iväg på sin första period med VFU som han har uppe i Forshaga vilket innebär att jag och Vendela ska klara oss själva nu i tre veckor. Han kommer hem någon helg men annars är han borta på vardagarna. Då passar vi på att mysa och att träffa lite kompisar :) till veckan har jag besök inplanerat onsdag kväll-söndag :) På onsdag kommer Gülda förbi, på torsdag-fredag kommer Sara och Julian upp och ska sova över, och på fredag kväll kommer eller Lördag förmiddag kommer mamma och pappa och gör mig sällskap över helgen, så oss går det ingen nöd på :) Men vi kommer så klart sakna pappa :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar