torsdag 30 mars 2017

2 månader...

I tisdags blev Vendela 2 månader. Det är galet vad fort tiden går. Dagen firades med att mamma åkte till jobbet för lönesamtal och Vendela och pappa fick lite egentid tillsammans. Det hade gått så bra när jag kom hem och Vendela var så glad och nöjd. Pappa är världens bästa helt enkelt! Det obligatoriska månadskortet: 


^Glad tjej :)^


Idag följde jag med min granne Marija och hennes son Milian till en sångstund de brukar gå på. Det var så kul att komma iväg från lägenheten och träffa andra mammor och bebisar och Vendela verkade gilla det med så det kommer vi hänga med på fler gånger. Hon tittade runt omkring sig med stora ögon och var glad och nyfiken. Hon är så duktig min lilla tjej och nu är hon glad för det mesta! Stressen jag kände i början har verkligen börjat släppa och nu känner jag mig redo för att träffa lite kompisar och ta promenader och så. Perfekt nu när våren kommer också och den 25 april börjar mammagruppen. Ska verkligen bli kul att knyta lite nya kontakter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar