torsdag 9 mars 2017

Lilla hjärtat!

I måndags kväll kom fina Vjosa förbi och åt middag med mig och födelsedagsfikade :) Vendela fick en fin present från jobb. Ett superfint klädset som kommer bli toppen till våren och ett jättefint kort med :) tack kära kollegor och vänner på Sandsbro Skola! Se så glad Vendela blev:


På order från BVC tränar Vendela nu varje dag på att ligga på mage. Hon gillar det inte alltid och brukar gnälla och sedan börja gråta men ibland går det bättre! Hon är så duktig och stark i nacken :)


Ibland lyckas man fånga de perfekta ögonblicken ;) man vet aldrig hur bilderna blir när man tar kort på Vendela, sekunden senare kan hon göra en annan min eller börja gråta, så det gäller att fånga de rätta ögonblicken ;)


Igår kväll kom Gülda förbi en sväng och käkade och pratade. Hon är så fin i sin bebismage och jag ser fram emot att träffa den lilla krabaten som ligger därinne  :) vi pratade om min förlossning och jag önskar henne all lycka till när det är dags! Kommer gå toppen! Fick en så fin present med till Vendela, hon börjar bli riktigt bortskämd redan :) fick denna bok: 


Tack underbara Gülda :)


Nu är vi redo för ett besök av Sara och Julian. De kommer upp från Skåne idag och ska sova över till i morgon. Ska bli så kul med mer sällskap. Får dock se hur natten blir med en 6 veckors baby och en ettåring ;) 

Fyller denna vecka med massa besök från vänner och familj nu när Micke är på VFU i Forshaga. Tiden går fortare då och det är såklart roligare :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar