lördag 7 januari 2017

Redo för bebis ...

Sedan vi kom hem från Skåne efter jul och nyår har vi hunnit med en hel del fix inför bebis ankomst. Vi har hämtat ut vår fina barnvagn och förberett den och lagt i åkpåse å sådant :) vi har tvättat en massa bebiskläder och bebissaker så att allt är rent och fint. Och vi har byggt ihop sängen som bebis ska sova i :) Det är så mysigt här hemma nu och vi längtar så efter att få träffa vårt hjärta i magen!


^Vår fina barnvagn, den ser dock brun ut på bilden men är olivgrön i verkligheten^

^Vi hade visst en hel del kläder.... :P^

^Sängen är bäddad och klar!^

^Även gosedjuren ska tvättas...^


Och nu är det inte långt kvar! Idag är vi till och med nere på ensiffrigt! 9 dagar kvar till BF! Kan inte riktigt fatta det, jag tror ju dock att jag kommer gå över minst 5 dagar men man vet ju aldrig. Jag är glad att jag fortfarande mår så bra som jag gör och igår tog jag och Micke faktiskt en ganska lång promenad i det härliga, men kalla, vädret. Det var skönt att komma ut och röra på sig lite men jag var trött i kroppen när jag kom hem. Det är också svårt att klä sig efter vädret nu när ingenting passar :(
Börjar bli lite nervös inför förlossningen nu samtidigt som jag är förväntansfull och verkligen vill träffa bebis!

Idag kommer Martina upp en sväng från Halmstad och vi som läste bild ihop (Jag, Anna, Martina, och Johanna) ska ses en stund och ha det trevligt. Det kommer bli en mysig dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar