lördag 21 januari 2017

Övertid....

Jaha. Då var det BF +5 idag. Fram till igår  tycker jag att det gått bra ändå, men det var nog för att Micke kom hem från Skövde igår kväll och är hemma nu några veckor. Så idag har jag vart på lite dåligt humör och det känns jobbigt att bara gå och vänta och man letar efter tecken på att det ska sätta igång... nu är Micke hemma och jag känner mig redo ;)

Dessutom har två som (jag tror) varit beräknade efter mig redan fått sina bebisar och då blir man ju lite avundsjuk och ännu mer sugen! Vill träffa vår bebis i magen nu och lite ha "det överstökat" med förlossningen och så... 

Idag har jag tagit en ganska lång promenad och druckit hallonbladste... men det sägs ju att det inte finns något sätt att få igång förlossningen utan att bebis kommer när hon är redo... men försöka kan man ju alltid... :P



^var fint väder på promenaden idag så jag gick ner till Evedal och jagade lite Pokémon ;)^

Hoppas hon kommer innan nästa barnmorskebesök i alla fall som är på torsdag.... 

Nu ska jag vila lite! I nästa inlägg har jag förhoppningsvis en bebis att skriva om och visa er ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar