lördag 7 januari 2017

Babyshower ...

Idag hade vi bestämt att vi skulle ses, tjejerna från bilden. Vi möttes upp på Ica Maxi på Samarkand och handlade lite lunch och sedan åkte vi hem till Anna för att laga maten och äta gott. När vi kommer in till Anna lägger vi upp maten i köket och jag ska ta en titt om de köpt något nytt till lägenheten (de flyttade in för inte så längesedan) och går in i vardagsrummet och ser detta:


Jag fattar inte först att det är till mig utan tittar på tjejerna som står i hallen och de säger "surprise". Jag blev så rörd att jag fällde några tårar :) Hade verkligen inte förväntat mig detta och hade ingen aning om vad de planerat. De hade gjort det så fint och blöjtårtan var underbar :) Vi lekte några roliga lekar och hade en mycket trevlig eftermiddag!

^En överraskad blivande mamma :)^

^God lunch åt vi också...^

^Gissa maträtten i form av barnmat....^

^Gissa bajset, som tur var smakade det gott :P^

^Så fin! Tack underbara ni!^


^Vi gissade också på när bebis kommer och lite annat :P^


Tack än en gång tjejer för en underbar eftermiddag och för den fina överraskningen och presenterna :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar