söndag 2 oktober 2016

Härlig helg efter en tuff jobbvecka!

Jag har ett tag velat köpa ett nytt, lite mindre sängbord till gästrummet och jag hittade ett superfint runt bord på Jysk för ett tag sedan som jag ville ha! Men det har gått upp och ner i pris och i veckan var det på rea igen så då slog jag till :) jag är mycket nöjd :)




I fredags kväll kom Martina upp från Halmstad för vi skulle hade kräftskiva tillsammans i lördags med Anna och Johanna som vi läste bild med på universitetet. Anna har nyligen flyttat till ett superfint radhus på Vikaholm och det var så kul att äntligen få besöka henne! Vi lagade mat tillsammans, pratade och spelade spel :) en mycket trevlig kväll. Här kommer några bilder från kvällen, inte världens bästa kvalitet men:



^Magen i vecka 25^








^vi spelade "med andra ord" och det var mkt kul! Martina blev mästarnas mästare ;) ^





Nu är det söndag igen och helgen går alltid alldeles för fort! Har ingen lust att jobba i morgon men samtidigt vet jag att dagarna går fort så lika bra att köra på! Inte så många jobbveckor kvar nu innan jul och jag längtar så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar