torsdag 6 oktober 2016

En vecka med Vjosa ...


Denna vecka har jag spenderat en hel del tid med min kollega och vän, Vjosa :) vi har shoppat lite, ätit lite och bara umgåtts med varandra. Både hon och jag är lite i samma situation med våra pojkvänner. De pluggar/jobbar borta längre perioder så då passar vi på att umgås så vi slipper känna oss så ensamma :) när vi var och shoppade i tisdags köpte jag ett rosa armband som stöder bröstcancerfonden. Jag betalar hellre lite mer för sakerna och får något man kan ha en längre tid och detta armband tyckte jag var riktigt fint :)



I tisdags gick jag in i vecka 26 och efter jobb var jag på en öppen föreläsning om förlossning. Micke kunde tyvärr inte följa med men det gällde ju mest mig ändå ;) lite läskigt känns det men är mest förväntansfull! Längtar så tills vi har vår bebis hos oss :) jag tänker att "klarar alla andra det, klarar väl jag det" :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar