söndag 30 oktober 2016

Älskar helgen!

Jag älskar verkligen helgen! Nästa vecka är det höstlov på jobb och även om jag jobbar hela veckan så känns det jävligt skönt för det är ingen "ordinarie" verksamhet och många är lediga. Samtidigt som jag känner mig otroligt orolig och stressad över de två kommande veckorna efter höstlovet då jag ska ha alla samtal, vilket jag hatar och har ännu mindre lust nu då jag inte ens ska jobba efter jul... Känns så onödigt och inte alls kul! Men men, bara att kämpa på och ta det för vad det är.
Micke är i alla fall hemma nästa vecka också så det är skönt!

Just nu är jag också så himla känslig för allt och minsta lilla motgång får mig att bli mkt upprörd och vilja lägga mig ner och gråta. Så illa har det inte varit innan. Antar att det är en del av graviditeten och alla hormoner som spökar. Dessutom börjar jag känna av att det blir mer och mer jobbigt fysiskt och vet inte hur många fler måndagar jag kommer kunna cykla till jobbet... Det stressar mig också!

I helgen har i alla fall Mogge, Emelie och lille Valter varit här och hälsat på. Det var så kul att träffa dem igen och Valter är en så go och härlig unge :) alltid glad och gör inte mycket väsen av sig. Hoppas vår blir lika lugn och glad som honom :P 

Denna vecka har jag varit i vecka 29 och på tisdag går jag in i vecka 30!?! kan knappt fatta det! Shit alltså, 10 Veckor kvar! Som jag längtar! Vill träffa dig som är där inne i magen och bökar runt!


Mickes mamma, min svärmor, Susanne har sytt ett sååååå fint babybest till oss! Har inte fått hem det än men hon skickade två bilder på det och jag älskar det! Hon är så fantastiskt duktig min svärmor!





8 veckor kvar till jullov! Håll ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar