söndag 16 oktober 2016

Höganäs helg!

I fredags slutade jag tidigt och passade då på att åka till Höganäs i helgen och hälsa på familjen. När jag kom hem hade mamma och pappa köpt och virkat (mamma) fina presenter till bebis :) tack så mkt för dem!


I lördags sov jag ut och på eftermiddagen kom Anna, Andy och Ellen och stannade hela kvällen. Mamma, jag och Anna åkte också till lager 157 för att titta på kläder. Jag hittade ett såååå fint "babymysset" som det var bra pris på så jag kunde inte motstå det :) 


På kvällen var Ellen i full gång och vi åt gott och bara umgicks! 


Idag har jag varit i saluhallen i Höganäs och ätit brunch med Cissi och Johan :) det var så kul att få träffa dem igen! Maten var sådär måste jag säga men ett supermysigt ställe att sitta och snacka på! 


^En magbild från vecka 27 (26+5)^ 
Idag är det den 16 okt vilket innebär att det är exakt 3 mån kvar till BF!!! :)

Nu är jag hemma i Växjö igen och i morgon är dags för jobb :/ behöver jag säga att jag längtar sjukt mkt till jullovet nu?!?! 10 veckor kvar! Jag har koll ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar