lördag 24 september 2016

Snart blir det ensamt...

I morgon drar Micke till Skövde i plugget och är där en vecka, sedan drar han direkt därifrån till Forshaga för praktik.. Hur ska jag klara mig 4 veckor Utan min älskling?!? :( Gud vad jag kommer sakna honom! Men ska försöka fördriva tiden med jobb och kompisar, så går tiden lite snabbare iaf! Och tänk vad magen kommer växa när han är borta :) 

Jag är nu i vecka 24 och nedan har ni en magbild: 


I tisdags var vi hos barnmorskan igen. Då fick jag väga mig och de kollade mina blodvärden, allt såg bra ut. Vi lyssnade på hjärtljuden och hon mätte min mage. Den växer som den ska :)

Nu dröjer den 5 veckor till nästa besök och jag längtar redan ;) varje besök är ett delmål på vägen! Längtar så mkt till jul först och ledigheten! Sedan längtar jag såklart mest till januari då vi förhoppningsvis får träffa vårt fina barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar