torsdag 28 juli 2016

Stockholm med min Bestie!

Denna vecka har det hänt mycket. I måndags kom jag upp till Stockholm runt 14.30 och mötte upp Linnéa i Sundbyberg där hon bor. Så roligt att träffa henne igen! Var ju ett år sedan sist. I måndags gjorde vi inte så mycket. Vi tog en promenad i Sumpan och letade Pokémon ;) Linnea är en nörd med det och jag har blivit det med nu typ ;) har levlat upp från level 6 till 10 på bara dessa dagar :) Stockholm är bra när det kommer till Pokémon Go! 

Vi åt även middag på en bra restaurang och jag åt en mkt god hamburgare :)

I tisdags tog vi en promenad till Mall of Scandinavia. Vi passade på att leta Pokémon på vägen dit och det är kul att ha varit där även om jag tycker att den var som vilken annan galleria som helst... Jag köpte en supersnygg väska och fyndade också en tunika på rean, så jag är mkt nöjd med shoppingen :) 



^Der var ett spegeltak vid ingången som var rätt häftigt^



På kvällen mötte vi upp Emma som jag pluggade kriminolog med och åt god tapas i stan och sedan gick vi vidare och åt efterrätt på ett annat mysigt ställe :) det var så kul att träffa fina Emma och prata om allt som hänt sedan vi sågs sist vilket var rätt längesedan! 

^Jag och Linnea redo för middag med Emma^



Idag, onsdag, började vi dagen lugnt med att sova ut lite och sedan göra oss i ordning för stan och Gröna Lund. Vi gick en sväng i affärer inne i centrum och tog en fika på Espresso House. Framåt kvällen begav vi oss till Gröna Lund där Lionel Richie spelade ikväll. Vi käkade nachos till middag och gick även i Lustiga huset, det var roligt! Men roligast var såklart mattan på slutet ;) 





I morgon är det dags för mig att åka tillbaka till Skåne igen :( men åker inte förrän på eftermiddagen så något kul ska vi nog hinna hitta på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar