torsdag 21 juli 2016

En bra start på semestern :)

Semestern kom till slut även för mig, bättre sent än aldrig ju ;) och jag njuter för fullt för snart är den förbi.

Jag har hunnit med en hel del redan faktiskt. I lördags tog jag tåget ner till Skåne till Mamma och pappa. Andy, Anna och Ellen kom på kvällen och åt gott och vi spelade även ett sällskapsspel :)

I söndags åkte jag, mamma, pappa och Lady till Anna och Ellen i Rydebäck, Andy jobbade. Vi lekte, fikade och tog en promenad i det skapliga vädret.








I måndags åkte vi till Perstorp för att hälsa på morfar som jag inte träffar så ofta! Det gäller att passa på nu för han börjar ju bli till åren ... Även Anna och Ellen var med och vi fikade och tog en liten promenad och matade ankorna.





Det blir mycket "Ellenbilder" nu men det får ni stå ut med! Hon är ju söt som socker... ;)

I tisdags tog jag en runda in till Helsingborg och gick på stan mef Anna och Ellen och Annas kompis Sandra och hennes söta flicka Emilia. Även denna gång fikade vi ;) och jag köpte några presenter ... 

Idag, onsdag har mamma, pappa och jag passat Ellen så då tog vi en tur till Ängelholms hembygdspark och njöt av det fina vädret. Det blev en mycket lyckad dag och Ellen verkade nöjd. Jag ville ju dock att Ellen skulle prova rida på ponnyridningen men när det var hennes tur skrek hon och sprang därifrån, så hon var nog inte lika sugen på det som moster ;) hon är kanske lite för lite än... Hoppas hon vågar prova en annan gång ;)








Ikväll har jag varit i Förslöv och hälsat på min vän och gamla arbetskamrat från Gina Tricot, Jenny och hennes fina familj. Jag hade köpt med varsin liten present till pojkarna och de verkade nöjda och glada. Vi pratade, tog en promenad, åt lite gotte och kollade på en film. En mysig kväll med andra ord och så roligt att få träffa henne!!

Nu ska jag sova för i morgon väntar ännu en rolig och händelserik dag :) god natt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar