fredag 22 juli 2016

3 år som förlovad!

Idag är ingen vanlig dag för idag firar jag och mitt hjärta 3 år som förlovade. Det har varit 3 underbara år tillsammans med Mikael och jag hoppas på många fler! Grattis älskling på vår förlovningsdag!


Det fina vädret har fortsatt och jag har tagit det lugnt i mammas och pappas härliga trädgård och solat och badat lite. Ellen sov över här ons till tors så igår passade vi på att busa lite i solen och badade även en stund i Jacuzzin :) det var mysigt!




Sen på eftermiddagen åkte jag till Våxtorp för att träffa Emelie, Mogge och Valter en stund innan vi körde vidare till Halmstad för att hälsa på Cissi och Johan i deras nya hus. Det var ett mycket fint hus och vi hade mycket trevligt. Jag fick dock sån fruktansvärd huvudvärk så jag kunde inte köra hem på kvällen utan fick stanna och sova över. Så i förmiddags körde jag hem och sedan lade jag mig och vilade igen när jag väl kom hem.Helt plötsligt plingade det på dörren och jag hade ingen aning om vem det kunde vara, och där stod min kusin Marielle :) hon kom in en stund och vi pratade och hade mycket trevligt! Det v ar en härlig överraskning!

På kvällen kom Anna, Andy och Ellen till oss och vi körde ut till ett häftigt ställe som ligger utanför Höganäs som heter "Holy Smoke BBQ". Det var en lite udda restaurang och maten var supergod så den kan jag varmt rekommendera om man har vägarna förbi Höganäs någon gång :) Den har dock inte öppet jämt så kolla upp först så de har öppet bara. 


Efter det tog vi en tur ner till Mölle Hamn och gick och tittade på lite båtar och tog en glass till efterrätt. Det blev en mycket mysig kväll och jag är glad att huvudvärken till slut ville ge med sig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar