måndag 25 juli 2016

Fest och motorcykeltur!

I lördags tog jag det lugnt, sov ut och sedan gjorde jag mig i ordning för fest med sällskapsresan tema hos Sara och Anton. De hade pyntat hela deras trädgård jättefint med suntrip skylt och en Viking bar och allt ;) och alla var roligt och fint klädda ;) jag kände inte så många andra där men ju längre kvällen gick desto roligare blev det och jag pratade mycket med en trevligt par som också bor i Växjö. Det var även två roliga quiz, ett sällskapsresan quiz, vilket inte var så bra för min del då jag inte sett filmen ;) eller nu har jag det men det gjorde jag igår, efter festen... ;) och så var det ett musikquiz där jag kunde bidra lite iaf! Jag hamnade också i ett roligt lag :) har tyvärr inte så många bilder från festen men här kommer två:



 ^ fina Sara i sin utstyrsel ^

I söndags sov jag ut och sedan åkte jag och pappa ut en sväng med motorcykeln. Det var längesedan jag åkte på den så det var på tiden. Och vädret var ju fantastiskt! Vi åkte till Torekov och tog en glass och sedan hem via Båstad. En härlig runda :)


Idag inleder jag min andra semestervecka med att åka upp till Stockholm för att hälsa på min bästa vän från Skellefteå, Linnea :) var ett helt år sedan vi sågs nu så det ska bli superkul! Ska också träffa fina Emma som jag pluggade kriminologi med i Växjö :) och det var ännu längre sedan vi sågs :/ så nu sitter jag på tåget och försöker fördriva tiden så att resan går fort ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar