fredag 27 januari 2012

Vuxenpoäng ;)

Idag har jag och Micke invigt vårt gemensamma matkonto. Så skönt att slippa dela upp maten och bara kunna köra allt på en gång och sedan betala gemensamt :) Nu känns allt ännu mer på riktigt och gud vad jag älskar min sambo Mikael Eriksson <3

Sen vill jag också säga att jag är besviken på min viktnedgång. Jag tycker jag sköter mig bra, tränar mycket, äter nyttigt, inget godis, ingen cola (förutom på lördagar) och ändå när jag ställde mig på vågen i morse hade jag bara gått ner 0.1 hg :( det var en besvikelse men bara på det igen!! Nästa vecka ska det tränar och ätas bättre :)

Såg ett bra citat också på Facebook som jag bara måste dela av mig med. Det löd såhär:

"Folk köper saker de inte behöver med pengar de inte har för att kunna imponera på människor det inte tycker om..."

Värt att tänka på tycker jag :)

2 kommentarer:

  1. Äh det är muskler ju! ;) Muskler väger ju mer än fett...

    SvaraRadera
  2. ja ja, vuxenpoäng har du redan plockat ihop en del. du är bra som du är... Kram mama

    SvaraRadera