söndag 22 januari 2012

Mys :)

Denna helgen har mest bestått av mys. Den har känts extra lång eftersom jag slutade kl 10.00 i fredags och älskling slutade 12. Då stack vi till stan och Samarkand och åt lunch och shoppade lite. Fick inte så mycket inhandlat men vi hitta ett köksbord som vi (jag) tyckte mycket om. Det kostade 1 999kr för ett bord och fyra stolar. Jättefint var det och jag vill ha det!! Såhär ser det ut:



Igår sov vi länge och sen var vi ute och gick runt stora sjön med Emelie och Mogge. Vi pausade också i stan och fikade och kollade i lite affärer. Det var mysigt, fast på väg hem började det snöa jättemkt och var mindre mysigt att gå hem. Såg ut som levande snögubbar när vi kom hem. På kvällen åt jag och Micke på Akropolis och det var mycket gott. Sedan åkte vi hem och kollade på Gladiatorerna och en film som hette Shuttel med Emelie och Mogge och käkade gotte :) mums!

Idag har vi inte gjort så mycket. Sov länge, invigde mackjärnet jag fick av Mamma och Pappa i julklapp och sen gick vi en runda runt lilla sjön. I början av promenaden träffade vi Gülda och André, så vi gick med dem :) Sen har vi städat lite och snart ska Micke börja på maten. Vi ska äta pad thai idag :) ska bli spännande.

I morgon är det en ny vecka och dags att ta nya tag i pluggandet. Måste snart komma igång med mitt PM som ska in veckan efter nästa och jag hoppas verkligen vi snart får tillbaka våra sista eng uppgifter som vi lämnat in... Han är inte snabb på att rätta och det är ju förståeligt med tanke på hur mycket han har.. men vi behöver ju också få in våra poäng...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar