måndag 9 januari 2012

Nya tag...


Idag har jag tagit nya tag. Ska tänka på vad jag äter nu och träna mer. Vill verkligen gå ner lite i vikt till sommaren. Minst 7 kg helst 10. Vågar inte sätta för höga mål för jag vet ju hur det brukar gå. Men viktigast av allt är träningen. Vill bli fastare i kroppen och få muskler. Min kropp har inte alls mått bra på sistone. Har ont överallt och igår när jag och Micke skulle gå en promenad kunde jag knappt gå i början för det högg till i höften. Men det blev bättre och idag när jag tog en promenad med Gülda märkte jag inte av det alls, skönt!

Idag har jag i alla fall vart duktig. Började dagen med att sticka till gymmet och köra styrka. Sedan åt jag havregrynsgröt till frukost/lunch. Efter det tvättade jag och när jag tvättat klart tog jag och Gülda en promenad i solen och kylan :P Gülda hade också med sig en liten present till mig och Micke. Det var varsin cupcake, lagom till att jag börjat min diet :P haha. Men god var den. Vi delade på en efter middagen idag till teet. Mums :) Men sedan blir det inget mer onyttigt i veckorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar