torsdag 5 januari 2012

Mys

Denna vecka har jag jobbat en hel del men har även hunnit med att träffa lite vänner. Eftersom pojkvännen åkte hem i måndags har jag fått roa mig med annat :P I onsdags var jag ledig och passade på att gå med fina Jenny på Väla. Vi shoppade lite och jag köpte en tunika jag länge velat ha. Sedan käkade vi lunch och stack in på Ikea en sväng också. Hade ju lovat älskling att köpa dioder till vår fina bokhylla. Guuud vad jag börjar längta hem ordentligt nu alltså! Saknar mitt hjärta och vår fina lägenhet!!!

I onsdags skrev jag också klart min oral presentation som ska genomföras den 12 januari. Börjar redan bli nervös. den är nästan exakt åtta minuter lång och nu måste jag lära mig det utantill typ!!! Det är inte det lättaste men måste läsa den några gånger varje dag nu och öva, öva, öva!! Och så måste jag försöka få in lite plugg för att skriva klart mitt ICT project som jag knappt börjat på :/. Budgeten är klar men nu är det det svåraste kvar...

Igår kväll var jag också och bowlade med Lisette, Frida och Angelica. Det var mycket trevligt fast jag var ju såklart sämst som vanligt :P men slog två STRIKEs ;P Men fick mååånga fler dubbel streck.. haha --
^Såhär glad var Lisette efter bowlingen över att slippa loosa :P^

^LissePisse är duktig ;)^


Idag var det näst sista dagen på jobb och fick säga hejdå till chefen och vice chefen eftersom de inte jobbar på lördag. Lite sorgligt var det faktiskt eftersom jag inte vet om jag kommer tillbaka igen nu :/ Det är med blandade känslor jag kommer söka sommarjobb i Växjö nu till sommaren. Så om någon har något tips på ett bra jobb, gärna inom skolan/förskolan så hör av er :)

Imorgon väntas en pluggdag och sedan på kvällen blir det mys med tjejkompisar från jobb :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar