söndag 23 oktober 2011

Vill flytta nu!!

I helgen har jag varit på "tjejfest" hos Hanna. Alla tjejerna var med och vi hade super trevligt och spelade ett roligt spel som hette Rapakalja :) Sedan drog jag, Hanna och Gülda ut till Stallarna. Jag hade jättekul och vi dansade mkt, precis som jag hoppats på :) Micke spenderade sin kväll med de andra pojkvännerna och de spelade tv spel :P

^På stallarna^

Lördagen var inte lika rolig som fredagen. Jag mådde inte så bra eftersom jag var ganska bakis. Varför ska man alltid bli så bakis? Tycker lite synd om mig själv :P Men det blev bättre efter en bakisfrukost på McDonalds och lite shopping. Vi köpte en jättehäftig lampa som vi ska ha i vår nya fina lägenhet och lite annat smått och gott med :)

^Såhär ser lampan ut :)^

På kvällen tittade vi på film och myste och vi kollade också upp lite möbler som vi ska köpa från IKEA. Vi har nog också beslutat att vi kommer beställa möblerna via internet med hemkörning, för det kostade inte så mkt och då får vi bärhjälp med. Väldigt praktiskt faktiskt :)

Idag har vi varit och hälsat på Mickes arbetskamrat som bor utanför Älmhult för vi skulle hämta hans vinterdäck som han förvarat hos dem. De bor på landet och har gott om utrymme. De bor väldigt härligt faktiskt :) Vi blev bjudna på fika och satt och pratade länge. De har också två små söta barn som vi busade lite med :)

Nu är vi hemma på campus igen och ska snart käka. I morgon börjar den sista helvetes veckan på denna delkurs och jag lääääääängtar tills den är över!!!!! Sedan är det bara grammatikhelvetet kvar... och uppsatsskrivningen... men men. Får plugga ordentligt så ska det nog ordna sig :)


1 kommentar: