måndag 31 oktober 2011

En bokhylla rikare :)

Idag var jag och Micke inne i Alvesta och kollade på en bokhylla till vår lägenhet. Vi hittade en vi tyckte va skitsnygg, men den hade utgått i just den färgen. Men den fanns i andra färger och vi hittade en som vi tyckte ännu bättre om :) Den kostar ju dock lite så vi har tänkt igenom och så, men vi bara älskar den, så det blir den! Vi kommer ha finaste lägenheten på campus ;) hehe

Jag tror att jag har hittat "min" designer. Det är han som designat bokhyllan vi ska köpa också och han heter Lorenzo Campanelli. Det är en italiensk designer och har har skitsnygga möbler! Googla och kolla lite så får ni se, dagens tips ;)

Idag hade vi vår group exam i "helveteskursen" som jag kallar den. Det är skönt att det är gjort, men det gick ju sådär. Var mycket svårare än jag trodde. Nu är det bara två tentor kvar denna vecka.. I morgon blir det hårt grammatikplugg inför fredagens uppsatsskrivning :)

Nu ska vi kolla film och sen sova
Natti Natti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar