söndag 16 oktober 2011

Härlig helg :)

Har haft en underbar helg med Mamma och syster. De kom i fredags och vi spenderade dagen med att dricka te och snacka hemma hos mig. Sedan på kväll gick vi ut och åt på en mysig restaurang som hette Pauze tror jag. Det var gott. Sedan efter det tänkte vi sätta oss ner någonstans och ta en dricka men det var fullt överallt så vi gick till pressbyrån och köpte lite gotte och gick sedan till Mammas och Annas hotellrum och kollade på det som var kvar av idol. Sedan åkte jag och Micke hem.

På lördagen åkte jag in till Anna och Mamma och åt hotellfrukost med dem. Sååå gott det var :) Svensk hotellfrukost slår allt :) Sedan hade vi en heldag med shopping och mys. Vi började i stan och jag hittade lite saker. Blev en snygg vinterjacka från JC, ett träningslinne från Gina Tricot och så fick jag ett par skor av Mamma. Skorna blev ett riktigt klipp, jag och Anna fick var ett par och tillsammans kostade de 124 kr :) de kostade egentligen 99 kr st men jag hade 25 kr rabatt och sedan var det nån till rabatt på medlemskortet tror jag :) Vi hittade också häftiga leggings som var fodrade med flese (eller hur det nu stavas). Kan bli skönt i vinter att ha så man håller värmen lite bättre. När vi var klara i stan åkte vi till samarkand och fikade och shoppade lite mer :) Sedan var vi så trötta så de skjutsade hem mig så jag fick vila lite innan det var dags att gå ut och äta.

Vi åt en jättegod middag på PM och underbara Mamma bjöd :) Tack Mamma :) Sedan gick vi till Harrys och tog en drink och pratade.

I "morse" kom Mamma och Anna förbi en sista sväng innan de skulle hem. Vi drack te och pratade och sedan tog vi en liten promenad på campus och visade vart vår nya lägenhet ligger :) ÅÅÅÅHH vad jag längtar tills vi flyttar!! Kanske inte så långt kvar nu!! Får hoppas på de iaf :)


Idag har jag och Micke också varit ute och gått. Blev samma runda som förra söndagen och idag slutade distansen på 1,2 mil :) Det var underbart härligt och vi hade med oss vars två scones som jag bakade i morse och så drack vi te till det :)



Nu lagar min älskling mat och det ska bli såå got. Är mkt hungrig :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar