tisdag 12 oktober 2010

Underbar helg!

Helgen som varit har varit sååå bra! Emma har varit här och hälsat på och vi har bara tagit det lugnt och umgåtts. I fredags var jag först i skolan och efter det stack vi ner en sväng på stan och shoppade lite. På kvällen hade vi Tacokväll hos Cissi och såg idol. När idol var slut ville vi hitta på något, så Cissi kom med den briljanta idén att åka på vildsvinssafari. Det är en av Cissis favorithobbys.. :P haha. När vi var ute och körde såg vi massor med djur. Först en älgko med sin kalv, sen såg vi en katt, tre rådjur, kossor och till sist dök fem vildsvin upp, en sugga med fyra ungar :) Det var såå kul att äntligen få se de omtalade vildsvinen!

I lördags var det stora dagen D, då jag skulle ha min inflyttningsfest. Jag och Emma sov ut ordentligt, sen gick vi en promenad runt stora sjön, efter det började vi städa och göra oss i ordning för kvällen. Det blev en mycket lyckad kväll med lite drama dock som vanligt.. :P Vi kom inte riktigt ut heller till Sivans eftersom det blev lite för mycket för någon... ingen nämnd, ingen glömd... :P Men sammanfattar jag det hela är jag mycket nöjd och kul var det :D Fick också jättefina inflyttningspresenter :) Tack kära vänner för dem!!





Tjejerna :)

Såå rolig :P


Måste ju också berätta att idag har jag gjort ett framsteg. Jag gick upp lite extra tidigt för att ta en morgonpromenad/morgonjogg. Denna gången gjorde jag det!!! Jag tänkte faktiskt först tanken att lägga mig i sängen igen, men solen sken så jag bara var tvungen att bege mig ut. Det var kallt och jävligt men gud så skönt det är nu efteråt!

Måste ta tag i mitt liv nu, idag började jag mitt nya liv, igen.. men denna gången på en Tisdag.. det ni :P


Nu blir det lite frukost och sen göra mig i ordning för skolan!!

2 kommentarer:

  1. fan suss jag hyllar dej för att du tog dej ur sängen. jag ställer ofta kl lite tidigare för att gå en runda innan jobb eller ställa mej på orbitreken men jag stänger ALLTID av larmet igen!! det går bara inte. you go girl. Miss you thiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis much! puss Jenny

    SvaraRadera
  2. Linnywinnywoo höhöö13 oktober 2010 kl. 20:48

    Ah vad duktigt med morgonpromenad... Du skulle inte kunna tänka dig att börja ett nytt liv åt mig också? Har insett att jag är rätt världelös på det där. Typ var tog min B&J vägen... THANK U!

    SvaraRadera