fredag 22 oktober 2010

Fullspäckad vecka!

Nu har vi äntligen lämnat in den där jäkla hemtentan och det känns för jävla bra. Nu är det bara att hoppas och hålla tummarna att det går vägen. Känns sådär om jag ska vara ärlig typ 50/50 om jag får G eller inte. Men ska inte spekulera mer utan låta det vara nu tills vi får tillbaka den :)

Nästa vecka kommer det också bli en hel del plugg eftersom vi nu har ett grupparbete där vi ska gestalta ett pedagogisk och etiskt dilemma. Det är inte lika mycket plugg på samma sätt som med hemtentan, men eftersom vi ska gestalta behöver vi tid, och särskilt mycket tid till uppgiften har vi inte. Men vi får kämpa på, det fixar vi! Vi har ju faktiskt redan ett dilemma så nu är det bara att gestalta det och skriva det vi ska skriva, det ska bara vara på två sidor så inget megaarbete :P

Men innan nästa pluggvecka tar vid har jag en härlig helg att se fram emot. Idag har vi haft fredagsmys hos Cissi och sett idol. Det var mysigt, vi åt också mat tilsammans innan :) Är dock besviken över att personer (ingen nämnd, ingen klämd) inte kan höra av sig och dyka upp när man sagt att man ska... Nu är det slut tjafsat för min del, ska försöka att inte lägga ner mer energi på denna för man behandlar inte vänner så. Jag ska se till att umgås med de som verkligen bryr sig om mig istället!!

I morgon blir det morgonträning på gymmet. Är i akut behov av en träningskompis, så om du är intresserad hör av dig :P Så tråkigt att sticka dit själv, även om man gymmar enskilt så behöver an någon att ta sig dit med, lättare då ju :) Efter det blir det stan. Jag ska kolla på lite skiddressar som jag ska önska mig i julklapp så jag har något fint att åka i när jag och Lisette sticker till Bad Gestein (ansvarar ej över stavningen) :D:D:D:D

Nu ska jag snart sova och ladda inför morgondagen!

Natti Natti :)




2 kommentarer:

  1. Bad Gastein sussi så du hade bara en bokstav fel! Bra där.. längtar till du kommer hem.. hade varit mysigt med lite partaj då? =) Puss // Jenny W

    SvaraRadera
  2. erkänn att du googlade det... :P hehe. Fest, det får vi diskutera, en en myskväll är iaf aldrig fel!!! puss

    SvaraRadera