tisdag 26 oktober 2010

LYCKA!!


Den 17-23 januari 2011 kommer blir den roligaste veckan på läääänge :D:D Då åker jag och Lisette till Bad Gastein i Österrike med ekonomerna på Linnéuniversitetet :) Kommer bli sjukt skoj känner jag på mig!!!! Jag och Lisette och en massa snygga ekonom killar och åka skidor/snowboard!!!!

Nu ska det bara införskaffas en hjälm? skiddress och skidglasögon. Det är inte lätt att hitta en skiddress som passar mig alltså.. Alla byxor är alldeles för långa och jackorna som passar upp till sitter jätte tajt om höfterna.. :/Men byxorna får nog bli långa helt enkelt.. Ska kolla lite när jag kommer hem till hbg på stadium och de andra sportbutikerna också :)

Nu ska jag snart till Johan och Cissi och kolla lite tv och bara njuta och längta tills vi åker :D hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar