onsdag 27 oktober 2010

Duktig flicka!!

Såhär såg min middag ut idag :) Grönsaker och lax :) Fick dock lägga till lite vitlökssås eftersom de blev rätt torrt utan nån sås och jag glömde köpa keso när jag handlade sist :/

Känner mig så duktig. Alla kan om man bara vill!!! Jag har varit och kollar tv med Cissi och Johan nu tre kvällar och de har ätit nått gott varje kväll, men jag har inte ätit nått. Idag smakade jag dock lite skinka.. men de är ju inte så onyttigt och framförallt är det inget socker :)

Nu är jag verkligen igång :) Har tränat varje dag också på ett eller annat sätt. Känner mig peppad att börja med kickstarten på måndag!!! :)

Till helgen blir det dock lite synd för det blit fest :) Halloween/inflyttningsfest på lördag hos Gülda. Ska bli så kul :) kommer bilder sen för det ska fotas mycket den kvällen :D

Nu ska jag spela lite sen sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar