söndag 25 juli 2010

Underbara lediga dagar :)

Nu var det ett tag sedan jag skrev och jag har ju inte berättat om min underbara lediga dag i onsdags med Jenny och hennes syster Johanna. Först kom jag till henne vid elva och fick en rundvandring i hennes nya hus som hon köpt tillsammans med sin pojkvän. Så himla fint det var!! Sedan åt vi frukost och efter det körde vi till stranden i Båstad och bara mös. Jat till och med låg i vattnet och vi simmade ut till en flotte. Inte dåligt för mig som är lite badkruka iaf här i Sverige, så jäkla kallt ju :P Sen nöär vi kände oss nöjda på stranden for vi hem och duschade och fixade oss lite för att sedan vänta in besöket som skulle komma som var jennys pappa och hans tjej. De var mycket trevliga och vi pratade och åt grillat som jenny tillagat, sikken bra kock hon är den tjejen :P hehe. Blev rätt sent och körde inte hem förrän 23.00 för att sedan hoppa direkt i säng för en kommande jobbedag som startade kl 9.00. Det var en ledig dag i min smak :)


Blommor som Jenny fick av mig :) fina var dom! Oh tro mig, hon förtjänade dem :D

Idag blev det ännu en ledig dag med en liten roadtripp till goa vänner! Jag körde upp till Halmstad och träffade cissi och hela hennes familj, det var mkt trevligt :) Vi körde och fikade på ett mysigt ställe vid havet och sedan körde vi till max för att möta upp Mogge. Vi satt och snackade länge och gud vad det fick mig att längta tillbaka ännu mer till växjö!! Men inte långt kvar nu ju!! Bara tre jobbeveckor, och det kommer att gå fort, det vet jag :) På söndag blir det halmstad igen för att gå på rix fm med cissi och förhoppningsvis mogge och emelie :)

Igår kväll var jag på viskängen med Fia och gänget igen. Det var en mycket mysig kväll med kubbspel och vattenpipa :)

Vi spelar kubb :)


Måste också bara skriva ett citat som jag tyckte var lite kul, såhär lyder det:

"Vad en generation anser vara lyx, anser nästa vara en nödvändighet"

Det stämmer ju faktiskt :) hehe


I morgon är det ännu en ledig dag som jag ska spendera med mig själv och inte göra så mkt. Sova ut och sen får jag se vad som händer. Blir en joggingrunda iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar